Doorgaan naar hoofdcontent

Bitmoji gebruiken in een chat of chatruimte? πŸ’›

 Chat of chatruimte is een tool die ik super graag en veel gebruik.

Kleine of lange boodschappen, je hart eens luchten als het moeilijk gaat of leute maken ... het kan allemaal!

Wat ik ook superveel gebruik, is een emoji : 1 symbool verbergt heel veel tekst of gevoel!!!

Die weet je vast wel hoe je die moet gebruiken!

Wat nu ook al een tijdje kan, is het gebruik van een eigen emoji en waarom niet die van bitmoji ... (niet overal bruikbaar)

Super zot ben ik ervan !!

Zoals ik dus al zei 'Bitmoji is 

Hoe doe je het?❔

Stap 1: ga naar https://www.bitmoji.com/
Stap 2: maak je eigen avatar met bitmoji (extra hulp nodig klik hier)
Stap 3: kies een gepaste bitmoji (volgens zoekterm of categorie)
Stap 4: kies sticker downloaden

Stap 5: ga naar je favoriete chat of chatruimte (of gebruik mij ?πŸ˜‰)


Druk op het icoon emoji en kies daarna voor maken

Stap 6:  druk op afbeelding uploaden, kies voor licht of donker thema en geef het eventueel een eigen naam


Stap 7: alles ok, ja ... druk dan op opslaan


Stap 8: we zijn er bijna 😊
Stap 9: ga naar het icoontje rechts boven en selecteer jouw gemaakte emoji
Je ziet er staan bij mij heel veel, zelf gemaakt maar ook door anderen gemaakt die ook jij dan kan gebruiken. Delen delen delen ...


Stap 10: plaats er nog een leuke boodschap bij en je maakt de andere blij 



Dit vind ik hopelijk jij ook?  
Ik houd mijn chat in de gaten.

Veel succes en vooral have a lot of fun !

Groetjes Sofie










Reacties

Populaire posts van deze blog

Your Own Dictionary

Ja hoor, je ziet en leest het goed, je kan een eigen woordenboek aanmaken met de app Calepino ! Een inspirerende collega zegt: 'Het zweet moet aan de juiste rug hangen'  Dus: laat de cursist zelf een woordenboek maken op een gemakkelijke manier!!!  Hoe gebruik je het??? Ga op ontdekking en klik hier !  Calepino   Handleiding Klascement Extra filmpje  Groetjes Sofie 

Herinnering aan ...

  .... Google Level 1 Certificaat Het is alweer 3 jaar geleden toen ik dit certificaat met veel trots mocht ontvangen. Met veel enthousiasme toen gestart met een bootcamp! Na een aantal sessies zelfstandig door te nemen was dan uiteindelijk het examen. Met veel zenuwen op een zomerse dag gestart aan een 3 uur durende test! Toen kreeg je nog vragen en praktijkoefenvragen! Nu enkel nog vragen! Makkelijker geworden??? Ik weet het niet goed. Het is anders ... Een goede voorbereiding, het dagelijkse werken met google tools helpen wel! Wel deze zomer wilde ik die opnieuw halen, en ja zoals gezegd de tips hierboven hebben geholpen. Hernieuwd! Wil je die ook halen, of vernieuwen? Deze link kan alvast helpen. Zelf heb ik een site gemaakt die je structuur en hulp kan bieden doorheen dit traject! Hulp of vragen! Contacteer mij! Veel succes mocht je starten hiermee! Sofie