Doorgaan naar hoofdcontent

TSQ = sublieme Trio!

 

Sublieme Trio
Google Translate + Google Spreadsheet + Quizlet = TSQ


Op mijn werk geef ik ook opleiding aan anderstaligen.
De communicatie verloopt niet altijd even vlot.
Dus om dit te verbeteren, hen nieuwe woorden aan te leren,  spelenderwijs te oefenen was ik op zoek naar:

Vertaling die ik kan bewaren= ✅
Vertaling die ik kan delen met cursist of collega =✅
Beeld en audio toevoegen=✅

In een filmpje leg ik uit hoe jij dit ook kan toepassen in bv. de schoonmaakopleiding. 
Zet je schrap, we gaan van start ...
wel nog hier drukken! :-)



Heb je zelf een magisch trio gemaakt, mag je die zeker delen met mij en ik post hem in mijn blog ter inspiratie voor anderen!!! 

Go go go :-)

Hier enkele foto's om je te prikkelen en een kleine grote tip!
En deze werd gedeeld op het werk op Classroom!
Tromgeroffel zie hier!

Groetjes Sofie 



















Reacties

Populaire posts van deze blog

Tijd voor verlof!

  Ik neem even verlof!  Tijd om de batterijen op te laden! Nieuwe leuke ideeën op te doen! Tijd voor gezin,  bakken,  ontspanning ...  Om dan in augustus er weer in te vliegen met heel wat nieuwe post! Eruit met een klein weetje? Ik ben fan van Google! En was eens benieuwd hoe ze aan die naam kwamen? Bevraagd aan Gemini En het bleek een spellingsfout te zijn! Wat uiteindelijk een goede fout is naar mijn mening!😀 Beter Google dan ... Zonnige vakantie (hopelijk) toegewenst!