Doorgaan naar hoofdcontent

Ken jij Vivi?

 


Ik geef voornamelijk opleiding schoonmaak aan werkzoekenden.

Die mensen kunnen dan kiezen om te gaan poetsen in een bedrijf, of die liever bij een klant gaan poetsen.

Geen idee wat de job inhoud? Of wil je weten wie Vivi is!

Voor hen te ondersteunen tijdens hun leerproces en ook nadien doe ik heel vaak beroep op de website: Vormingsfonds Dienstencheque!!!

Ze bieden heel wat aan voor iedereen die werkt met Dienstencheque.
Sensibiliseringscampagnes, campagnes voor jongeren, 
een sollicitatie toolbox, een taal ondersteunde planner ...



Ik klik op tools en daar vind je heel wat bruikbare info!
Een greep uit de vele tools die ik het meest gebruik!

1. Een cv aanmaken: interactief cv of video cv


2. Mogelijkheid om tools te bestellen (pas op niet voor iedereen gratis)

3.  Werkzoekenden informeren





4. Educatief digitaal platform
Die moet je zeker bekijken!!!



5. Schoonmaakgidsen
Handige leerrijke boekjes over hoe je een badkamer kan poetsen, productkennis, ergonomisch poetsen en nog zoveel meer!!!
En niet te vergeten te vermelden je kan ze nu al downloaden!!!


6. De fact - app
Zeker laten installeren op de smartphone van anderstaligen!
Klik op de afbeelding voor meer info!



7. Iets nieuw voor mij een Digitale taal ondersteunde planner!!!
Die moet ik nog uitpluizen maar die ziet er alvast zeer belovend uit.

Een leerrijke reis toegewenst met de tools van 















Reacties

Populaire posts van deze blog

Your Own Dictionary

Ja hoor, je ziet en leest het goed, je kan een eigen woordenboek aanmaken met de app Calepino ! Een inspirerende collega zegt: 'Het zweet moet aan de juiste rug hangen'  Dus: laat de cursist zelf een woordenboek maken op een gemakkelijke manier!!!  Hoe gebruik je het??? Ga op ontdekking en klik hier !  Calepino   Handleiding Klascement Extra filmpje  Groetjes Sofie 

Herinnering aan ...

  .... Google Level 1 Certificaat Het is alweer 3 jaar geleden toen ik dit certificaat met veel trots mocht ontvangen. Met veel enthousiasme toen gestart met een bootcamp! Na een aantal sessies zelfstandig door te nemen was dan uiteindelijk het examen. Met veel zenuwen op een zomerse dag gestart aan een 3 uur durende test! Toen kreeg je nog vragen en praktijkoefenvragen! Nu enkel nog vragen! Makkelijker geworden??? Ik weet het niet goed. Het is anders ... Een goede voorbereiding, het dagelijkse werken met google tools helpen wel! Wel deze zomer wilde ik die opnieuw halen, en ja zoals gezegd de tips hierboven hebben geholpen. Hernieuwd! Wil je die ook halen, of vernieuwen? Deze link kan alvast helpen. Zelf heb ik een site gemaakt die je structuur en hulp kan bieden doorheen dit traject! Hulp of vragen! Contacteer mij! Veel succes mocht je starten hiermee! Sofie